پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 396
  • بازدید دیروز : 665
  • بازدید کل : 2360751

دانلود پروژه تحلیل اجزای محدود بناهای آجری کهن در نرم افزار ANSYS


دانلود پروژه تحلیل اجزای محدود بناهای آجری کهن در نرم افزار ANSYS

دانلود پروژه تحلیل اجزای محدود بناهای آجری کهن در نرم افزار ANSYS

 

تعداد صفحات : 234

فرمت : PDF - Word

 

در این تحقیق تحلیل خرابی سازه های بنایی کهن به روش اجزای محدود تحت بارهای لرزهای انجام شده است .آثار باستانی کشور عزیزمان عمدتا از مصالح بنایی ساخته شده اند .آثار باستانی هر کشور پیشینه تاریخی آن کشور محسوب میگردد و این آثار دارای ارزش و اهمیت فراوانی هستند، مردم با دیدن آنها به وحدت ارزشهای انسانی پی میبرند و آثار باستانی را میراثی همگانی میدانند. هر تکه ای از ایران دارای ارزش تاریخی و تمدنی چند هزارساله است و برای حفظ و نگهداری آن باید تلاش بسیار نمود. با توجه به آسیبپذیر بودن این ساختمانها در طی زمین لرزه های گذشته و تعداد زیاد آنها در نواحی لرزه خیز نمیتوان مطالعه رفتار و عملکرد ساختمانهای بنایی در برابر زلزله را بی اهمیت دانست. بلکه باید با استناد به تجربیات حاصله از رخداد زمین لرزه های گذشته و ارتقاء سطح دانش علمی و فنی در این باره به تدوین ،تکمیل، تصحیح و ترویج آیین نامه های طرح لرزهای و اجرای اصولی ساختمانهای بنایی در کشور پرداخته و افزون بر آن روشهای علمی جهت مقاوم سازی ساختمانهای آسیب پذیر موجود را نیز ارائه داد.

با انگیزه فوق، در این تحقیق بررسی آسیب پذیری لرزهای این سازه های بنایی با در نظر گرفتن چند سازه مهم که علاوه بر ثبت ملی در کشور ، ثبت جهانی نیز شده اند، با استفاده از روش المانهای محدود انجام شده و برای این کار از نرمافزار ANSYS بهره گرفته شده است. از میان مدلهای مختلف موجود برای مدل-سازی المان محدود سازه های بنایی، روش مدلسازی ماکرو با المانهای همگن Solid185برای آنالیزهای خطی و مودال و المانهای Solid65 برای آنالیزهای غیرخطی دینامیکی انتخاب شده است. مدلهای ایجاد شده تحت بار استاتیکی خطی و مودال آنالیز شده و نقاط ضعف آن بدست آمده است. سپس با انتخاب چند زلزله قوی، آسیبپذیری لرزهای این سازه بنایی مورد بررسی قرار گرفته است. زلزله های انتخاب شده همه از شتاب نگاشتهای معروف و معتبر در ایران و جهان میباشند که در دهههای اخیر تخریب های عظیمی بجا گذارده اند. در نهایت نقاط ضعف سازه و مکانیزم های گسیختگی مهم که نیاز به مقاوم سازی دارند مشخص گردیده است

 

 


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما