پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 70
  • بازدید دیروز : 1222
  • بازدید کل : 2386474

دانلود پروژه تولید شبکه به روش جبری و حل معادله دیفرانسیل با نرم افزار Fortran


دانلود پروژه تولید شبکه به روش جبری و حل معادله دیفرانسیل با نرم افزار Fortran

دانلود پروژه تولید شبکه به روش جبری و حل معادله دیفرانسیل با نرم افزار Fortran

 

این پروژه با ورژن قدیمی برنامه نویسی شده است و ممکن است با ورژن جدید نرم افزار با خطا مواجه شود. لطفا در خرید خود دقت کنید

 

 

پروژه تولید شبکه به روش جبری و حل معادله دیفرانسیل (لاپلاس و پواسن) در شبکه کانال موج دار در حالت یکنواخت و غیر یکنواخت با استفاده از نرم افزار فرترن

 

این پروژه به همراه کد ضمیمه Fortran آماده شده است

 

تعداد صفحات توضیحات: 21

فرمت: PDF

زبان برنامه نویسی: Fortran

 

 

در پروژه حاضر با استفاده از نرم افزار FORTRAN، در دو هندسه متفاوت با استفاده از دو روش جبری و معادلات دیفرانسیل جزئی تولید شبکه انجام گرفته است. هندسه مورد نظر شامل یک کانال دوبعدی به همراه یک برآمدگی در دیواره کف است. این هندسه معروف به بامپ است.

 

در هر هندسه مورد نظر با دو روش فوق الذکر تولید شبکه صورت می‌گیرد. در روش جبری از آنجایی که معادلات خطوط مرزی به طور کامل مشخص هستند و از پیچیدگی خاصی نیز برخوردار نیستند، می‌توان معادلات تحلیلی مناسبی برای ارتباط بین فضای فیزیکی و فضای محاسباتی بدست آورد. در این صورت تولید شبکه به راحتی امکان‌پذیر است. از طرفی دیگر می‌توان به‌ راحتی شبکه مورد نظر را در هر کجای هندسه، متمرکز ساخت.

 

در روش تولید شبکه به کمک حل معادلات دیفرانسیل در نرم افزار FORTRAN، روش‌های مختلفی وجود دارد که از آن جمله می‌توان به حل معادلات لاپلاس و پواسون اشاره کرد. همانطور که از نام این روش‌ها بر می‌آید، برای تولید یک شبکه بایستی این معادلات را به‌صورت عددی در سرتاسر میدان محاسباتی حل کرد. در نتیجه ناچار به حل یک دستگاه معادلات و استفاده از روش‌های تکراری همچون ADI ، LSOR و ... هستیم.

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 50,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما