پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 204
  • بازدید دیروز : 778
  • بازدید کل : 2361337

دانلود پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی غذایابی باکتری BFO


دانلود پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی غذایابی باکتری  BFO

دانلود پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی غذایابی باکتری BFO

 

این فایل دارای کد برنامه نویسی با نرم افزار متلب می باشد

عنوان لاتین: Bacteria Foraging Optimization

تعداد اسلاید: 50

فرمت: PPT- پاورپوینت

فرمت برنامه نویسی: متلب

 

بهینه‌سازی تجمعی غذایابی باکتری‌ها۱ به عنوان یک الگوریتم بهینه‌سازی عمومی شناخته شده و در زمینه بهینه‌سازی توزیع شده و کنترل کاربرد دارد. این الگوریتم از رفتار غذایابی اجتماعی باکتری ای کویل۲ الهام گرفته شده است. این روش در حال حاضر مورد توجه محققان زیادی قرار گرفته است. این محبوبیت بخاطر قدرت الگوریتم در حل مسائل بهینه‌سازی واقعی است که در کاربردهای گوناگون با آنها روبرو هستیم. مسائل بیولوژیک رفتار غذایابی این باکتری بصورت خاصی تقلید شده و الگوریتم ساده ای برای بهینه سازی پیشنهاد شده است. در این گزارش بصورت ساده و روشن به بررسی این الگوریتم پرداخته و سپس این الگوریتم را برای مسائل بهینه سازی با یک یا چند روش بهینه سازی دیگر مقایسه می‌شود.

الگوریتم بهینه‌سازی تجمعی غذایابی باکتری‌ها توسط پسینو معرفی گردید[۱]، یکی از جدیدترین الگوریتم‌های بهینه‌سازی ایده گرفته شده از طبیعت است. در پنج دهه اخیر الگوریتم‌های بهینه سازی همانند الگوریتم ژنتیک، برنامه نویسی تکاملی، استراتژی تکامل که از تئوری تکامل و ژنتیک طبیعی ایده گرفته‌شده‌اند در صدر الگوریتم‌های بهینه‌سازی قرار داشته‌اند. اخیراً الگوریتم‌های تجمعی ۳همانند الگوریتم بهینه‌سازی ذرات[۲]، بهینه‌سازی کلونی مورچه‌ها کارایی خود را در این زمینه نشان داده اند. پسینو نیز با توجه به روند این الگوریتم‌ها BFSO را توسعه داد[۱]. ایده اصلی در طراحی این الگوریتم استفاده از استراتژی غذایابی باکتری ای کویل در بهینه‌سازی چند توابع با چند بهینه بوده است. باکتری بدنبال غذا بگونه‌ای جستجو کرده که به بیشینه انرژی در واحد زمان دست یابد. هر باکتری همچنین با دیگر باکتری‌ها با فرستادن سیگنال‌هایی ارتباط بر قرار می‌کند. باکتری با توجه به این دو فاکتور تصمیم اتخاذ می‌کند. روندی که در آن باکتری با قدم‌های کوچک به دنبال غذا می‌گردد را کموتاکیس۴ نامیده می‌شود. ایده کلیدی BFSO تقلید از حرکات کموتاکتیکی۵ یک باکتری مجازی در فضا جستجوی مساله است.

 

دانلود در ادامه .....


مبلغ قابل پرداخت 35,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 920

برچسب های مهم

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما