پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 578
  • بازدید دیروز : 1360
  • بازدید کل : 2381041

دانلود پروژه کنترل سیستم فتوولتائیک متصل به شبکه به منظور مقابله با کمبود ولتاژ با استفاده از UPQC


دانلود پروژه کنترل سیستم فتوولتائیک متصل به شبکه به منظور مقابله با کمبود ولتاژ با استفاده از UPQC

دانلود پروژه کنترل سیستم فتوولتائیک متصل به شبکه به منظور مقابله با کمبود ولتاژ با استفاده از UPQC

 

تعداد صفحات: 113

فرمت: word

 

کنترل بهساز یکپارچه کیفیت توانUPQC به عنوان یک روش نامحدود برای بهبود کیفیت توان به طور گسترده توسط محققین مختلف مطالعه شده است. وظیفه UPQC کاهش اغتشاشاتی است که در عملکرد بارهای حساس تاثیرگذار هستند .UPQC از طریق مبدلهای سری و موازی، توانایی جبران-سازی کمبود و بیشبود ولتاژ، هارمونیک ولتاژ و جریان، کنترل سیلان توان و پایداری ولتاژ را دارد. با این وجود UPQC به این خاطر که در لینک DC آن، هیچ منبع انرژی وجود ندارد، توانایی جبران قطعی ولتاژ و تزریق توان اکتیو به شبکه را دارا نیست .

به دلیل افزایش مشکلات زیست محیطی و نیاز روزافزون به انرژی الکتریکی، استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر جهت تولید انرژی الکتریکی رو به افزایش است. در این میان ،انرژی خورشیدی به عنوان یکی از منابع انرژی تجدیدپذیر جهت تولید انرژی الکتریکی به سرعت در حال افزایش بوده و واحدهای تولید انرژی الکتریکی از انرژی خورشیدی که توجیه مناسب اقتصادی نیز دارند احداث شده اند. هزینه تولید انرژی الکتریکی از انرژی خورشیدی از دهه 1980 تا به حال حدود 60% کاهش یافته است.

در این پروژه ساختار کنترلی جدیدی برای UPQC پیشنهاد شده است که در آن حلقه قفل فاز در UPQC با الگوریتم جدیدی کنترل میشود. طرح پیشنهادی توانایی جبران افت ولتاژ، افزایش ولتاژ ،هارمونیک ولتاژ و جریان و نیز قطعی ولتاژ یک منبع تولید پراکنده فتوولتاییک را در هر دو حالت عملکرد متصل به شبکه و مستقل از شبکه دارا میباشد .همچنین سیستم پیشنهادی توانایی بهبود کیفیت توان در نقطه اتصال به شبکه و نیز تزریق توان اکتیو به شبکه را دارد. درستی عملکرد طرح پیشنهادی بر اساس نتایج شبیهسازی توسط نرم افزار MATLAB/Simulink نشان داده شده است .

کیفیت توان الکتریکی اصطلاحی است که برای بیان میزان کیفیت تغذیه در سیستمهای قدرت ac بکارمیرود. حالت ایده ال برای یک شبکه قدرت، تولید ولتاژ سه فاز متعادل با شکل موج سینوسی و دامنه وفرکانس ثابت است و هر گونه انحرافی از این حالت ایدهآل به معنای ضعف در کیفیت توان محسوب میشود .مصرفکنندگان انرژی الکتریکی، توان را از روی تاثیری که بر روی عملکرد دستگاهها و تجهیزاتشان ایجاد میکند ارزیابی میکنند.

در تعریف کیفیت توان نظرات مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال شرکتهای برق کیفیت توان را مترادف با قابلیت اطمینان تعریف کردهاند و به صورت آماری نشان میدهند که یک شبکه چند درصد قابلیت اطمینان دارد. در عوض سازندگان تجهیزات الکتریکی ،کیفیت توان را به صورت کارکرد مناسب دستگاهها بر اساس مشخصات منبع تغذیه تعریف میکنند

 

 


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما