پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 306
  • بازدید دیروز : 1004
  • بازدید کل : 2379409

دانلود پاورپوینت ماشین های سنکرون با آهنربای دائم PMSM


دانلود پاورپوینت ماشین های سنکرون با آهنربای دائم PMSM

دانلود پاورپوینت ماشین های سنکرون با آهنربای دائم PMSM

 

تعداد اسلاید: 35

فرمت: PPT

 

امروزه در صنعت، ماشینهای متفاوت و با سرعتهای مختلف، مورد استفاده قرار می گیرند، که موارد قابل ذکر عبارتند از: ماشین برش فلزات، جرثقیل الکتریکی، ماشین های مربوط به حمل و نقل الکتریکی و انواع مختلف وسایل چاپ، معدن و صنایع دیگر. موتورهای سنکرون مغناطیس دائم PMSMنیز از این موضوع مستثنا نیستند.
موتورهای سنکرون مغناطیس دائمPMSM در سرعتهای مختلف، کاربرد وسیعی در صنعت از جمله در آسانسورها، بالابرهای کوچک، پمپها، کمپرسورها، رباتها، تجهیزات پزشکی و کنترل سرعت و موقعیت حرکت رادارها دارند. موتور سنکرون مغناطیس دائمPMSM به خاطر مزایایی مانند کوچک بودن، وزن کم، گشتاور بالا، و راندمان زیاد مورد توجه خاصی در مراکز پژوهشی و تحقیقاتی قرار گرفته است.
بخاطر این که این نوع موتورها نسبت به موتورهای القائی مشابه خود با حداقل تأثیر پذیری از هارمونیک های مزاحم، افت ولتاژ و پدیدهی کلید زنی در شبکه های قدرت که خواسته یا ناخواسته رخ میدهد، بر خوردار میباشد، و این ویژگی ها می تواند در هنگام کار با موتورهای سنکرون مغناطیس دائم PMSM یک مزیت نسبی محسوب شود.قصد داریم در این اراثه به ساختمان،ساختار و ویژگی های ماشینهایPMSM بپردازیم

 

 


مبلغ قابل پرداخت 8,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما