پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 617
  • بازدید دیروز : 778
  • بازدید کل : 2361750

شبیه سازی ژنراتور سنکرون با القای متقابل نامساوی رتور واستاتور و تزویج بین مدارهای رتور


شبیه سازی ژنراتور سنکرون با القای  متقابل  نامساوی رتور واستاتور و تزویج بین مدارهای رتور

 

این شبیه سازی برای چندین سال قبل می باشد و ممکن از با توجه به بروزرسانی نرم افزار متلب برای شما قابلیت اجرا را نداشته باشد

 

 

 

پس در خرید خود دقت کنید

 

 

 

 

شبیه سازی ژنراتور سنکرون با القای متقابل نامساوی رتور واستاتور و تزویج بین مدارهای رتور

 

فرمت: pdf - matlab-پاورپوینت

این پروژه با نرم افزار متلب شبیه سازی شده است.دارای مقالات مربوطه pdf می باشد و همراه با پاورپوینت آماده برای ارائه همراه با تمام توضیحات است.

 

ماشین سنکرون، ماشینی دو تحریکه است که سیم پیچ تحریک آن از منبع dcو سیم پیچ آرمیچر آن از منبع acتغذیه می شود. این ماشین ها به طور وسیع برای تولید توان الکتریکی و به منزله ی محرکه های الکتریکی بکار می روند. استاتور متشکل از یک هسته ی فرومغناطیس مورق با شیارهایی در داخل آن، سیم بندی سه فاز گسترده که در بدنه ی آن قرار گرفته، بدنه ی خارجی و بلبرینگ های شفت روتور می باشد.

کلاف های سیم بندی استاتور به طور مساوی روی زوج قطب ها توزیع شده اند و محورهای فازها نسبت به هم 120 درجه ی الکتریکی فاصله دارند.

از ساختار قطب برجسته بیشتر در کاربردهای سرعت پایین استفاده می گردد.این ماشین ها اغلب در ژنراتور های آبی برای تطابق با عملکرد سرعت پایین توربین آبی بکار می روند که به همین دلیل مولد سنکرون قطب برجسته را هیدرو ژنراتور (مولد برق آبی ) می نامند.

ساختار روتور استوانه ای برای کاربرد های سرعت بالا مناسب است چون می تواند در مقابل تنش های مکانیکی ناشی از نیروهای گریز از مرکز ایستادگی کند. این نوع مولدها بیشتر در نیروگاه های بخاری به منظور تطابق با عملکرد سرعت بالای توربین های بخار بکار می روند.

 

قسمتی از فایل های شبیه سازی شده و نتایج آن

 

 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 50,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما