پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 379
  • بازدید دیروز : 665
  • بازدید کل : 2360734

پروژه بررسی يكپارچه سيستم های چندحاملی MC-CDMA ،MC-FH و سيستم جدید MC-FH-CDMA


پروژه بررسی يكپارچه سيستم های  چندحاملی  MC-CDMA ،MC-FH و سيستم جدید MC-FH-CDMA

چكيده

مدولاسيون چند حاملي را مي توان از جمله راههاي برون رفت از مشكلات پيش روي نسلهاي آينده مخابرات بيسيم در ارائه هرچه بهتر امكانات و سرويسهاي چند رسانه ايي با ريت بالا براي كاربران نام برد. از تلفيق سيستمهاي DS-CDMA – OFDM و همین طور FH-CDMA – OFDM به ترتیب سیستم های MC-CDMA و MC-FH بوجود آمدند. نگاه منتقدانه محققان و دانشمندان علم مخابرات به نقاط ضعف و قوت دو سيستم فوق مرزهاي دانش را در اين حوزه ها دستخوش تغييرات وسيعي قرار داده و ديري نپائيد تا از تلفيق اين دو سيستم جديد، سيستمي تحت عنوان MC-FH-CDMA براي كاربردهاي مختلف در محيط هاي چند رسانه ايي طراحي گردد.

در سيستم جديد ارائه شده براي شناسايي كاربران مختلف، دو كد امضا در نظر گرفته شده است. يكي زيرحاملهاي ارسالي را از زير باندهاي فركانسي موجود انتخاب مي كند و كد امضاي ديگر نماد اطلاعاتي را مدوله مي نمايد. در اين نوشتار ضمن معرفي سيستم جديد MC-FH-CDMA و سیستم های MC-CDMA و MC-FH، سعي شده تا عملكرد هرسه سيستم در محيطهاي مختلف بدون فيدينگ و فيدينگ آهسته همبسته ريلي براي كانالهاي فراسو و فروسو مورد بررسي و ارزيابي قرار گيرد. BPSK مدولاسیون انتخابی و MRC گيرنده تك كاربره مورد استفاده در اين بررسي بوده و امضاي دوم در سيستم ها از نوع والش و شبه نويز منظور گرديده است.

 

مقدمه

در سال 1843 شبكه هاي مخابراتي با نصب سيستم مورس در مسير خط راه آهن واشينگتن – بالتيمور پا به عرصه وجود گذاشتند. در واقع پيش از آن، اولين پيام تلگرافي با عنوان (اعلام به دنيا)، توسط اف بي مورس در سال 1838 از يك خط 16 كيلومتري ارسال شده بود. سيستم هاي تلفني باسيم نيز توسط الكساندر گراهام بل در سال 1876 ابداع و براي مسافتهاي كم و افراد معدود جهت انتقال صدا بكار برده مي شد. با معرفي امواج راديويي توسط هرتز در سال 1888 امكان انتقال اطلاعات به محل هايي كه از نظر اقتصادي براي نصب كابل مقرون به صرفه نبودند، ممكن شد و ماركوني در سال 1897 اقدام به مخابره اولين پيام بي سيم كه آن را راديو ناميد، نمود. سرانجام جهت نيل به هدف نهايي، سيستم هاي مخابراتي سيار مورد توجه واقع شدند. هرچند مخابرات راديويي و سيار با هدف ارسال و دريافت تلگراف پا به عرصه وجود گذاشت ولي با آغاز جنگ جهاني اول براي ارتباط بين كشتي ها مورد استفاده فراوان قرار گرفت. در سال 1948 شانون قضيه ظرفيت را ارائه كرد تا تكنولوژي مخابرات پيشرفت هاي شگرفي يابد و وسايل مخابراتي پيچيده و پيشرفته هر روز در زندگي بشر بيش از پيش توسعه يابند.

علاقه به داشتن وسايل كوچك و سبك جهت كاربردهاي مختلف مخابراتي نظير انتقال صوت و تصوير با هدف دسترسي آسان به اطلاعات جهاني و بين المللي و ارتباط با دوستان و بستگان، حجم وسيعي از تحقيقات دهه هاي اخير در حيطه مخابرات سيار را به خود اختصاص داده است. شايد اين رويكرد اختصاصي به مخابرات سيار بدليل حجم بالاي نقدينگي و بازار بسيار مناسب درآمدزاي آن كه ناشي از تعداد زياد مشتريان بوده، موجب پيشرفت چشمگير علم مخابرات شده است.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما