پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1321
  • بازدید دیروز : 1004
  • بازدید کل : 2380424

دانلود پروژه بررسی مولدهای سرعت بالای شارمحوری


دانلود پروژه بررسی مولدهای سرعت بالای شارمحوری

دانلود پروژه بررسی مولدهای سرعت بالای شارمحوری

 

تعداد صفحات : 50

 

چکیده:

(( ماشینهای شارمحوری )) به گونه های مختلفی از ساختارهایی اشاره دارد که خصوصیت مشترک عبور شار در راستای محور بجای عبور در راستای شعاع را به همراه دارند. بکارگیری آهنرباهای دائم در ساختار شارمحوری منجر به شکل گیری ((ماشینهای شارمحوری آهنربای دائم)) گردید. این ماشینها مزایایی همچون ساختار فشرده ماشین همراه با قاب کوتاه، چگالی توان بالا و بازده بالا (به دلیل عدم وجود تلفات مس ناشی ازتحریک آهنربای دائم) را دارا می باشند . در مورد ماشینهای سرعت بالا ملاحظات حرارتی محدودیت های بیشتری را روی طراحی اعمال می کند.

در سایزهای نسبتا” کوچکتر ماشینهای سرعت بالا ، سطوح خنک سازی کوچکتر و چگالی جریانهای بزرگتر (جهت تولید مکفی چگالی توان بالا) از بزرگترین عوامل مشکلات حرارتی هستند.علاوه بر آن ، سرعت بالا اضافه تلفاتی را همچون تلفات رتور به ماشین تحمیل می کند. رتور گردنده یک ماشین سرعت بالا تمایل به ایجاد تلفات اصطکاک هوای بسیار بالایی دارد. در چنین شرایطی ، تقلیل فشار هوای داخل ماشین غیرقابل اجتناب است. طبیعتا” هوا با فشار تقلیل یافته ، نرخ انتقال حرارت از رتور را کاهش می دهد که این امر منجر به افزایش ناگهانی دمای آهنرباهای دائم و رتور در مدت زمانی کوتاه می گردد.

از اینرو در طراحی این نوع ماشینها باید توجه خاصی را مبذول ملاحظات حرارتی کرد. تلفات جریانهای گردابی ناشی از فرکانس بالا در آهنرباهای دائم و فولاد رتور ، مسائل مرتبط با سرعت بالا و ایجاد خلاء را دامن میزنند. این تلفات منابع گرمایی بیشتری را برای آهنرباهای دائم ایجاد می کنند. بنابراین توجهات خاصی باید مبذول تحلیل تلفات رتور (که می بایستی تا حد قابل قبولی از آن کاسته شود ،) گردد.

 


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما