پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 526
  • بازدید دیروز : 1222
  • بازدید کل : 2386930

پروژه طرح مرکز بهداشتی و درمانی شهری طراحی بیمارستان


پروژه طرح مرکز بهداشتی و درمانی شهری طراحی بیمارستان

پروژه طرح مرکز بهداشتی و درمانی شهری طراحی بیمارستان

فرمت : word

تعداد صفحات : ۲۰۲

مرکز درمانی بهداشتی شهر یکی از عناصر زنجیره درمانی کشور است که به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران احداث می شود.

مرکز درمانی و بهداشتی مورد نظر به صورت درمانگاه مستقل وابسته به وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی خواهد بود که می تواند جمعیت ۱۵ هزار نفری محله ای از شهر را پوشش دهد.

رئوس برنامه کار شامل بخش درمانی-بهداشتی و اداری خدماتی می باشد.

پروژه طرح مرکز بهداشتی و درمانی شهری طراحی بیمارستان

پیش گفتار:

تئوری و عمل : معمولا چنین به نظر می رسد که طراحی بیمارستان عاری از هرگونه خلاقیت بوده و بیشترین کمبودها در زمان نظم بخشیدن به پلان ساختمان بروز می نماید.

صفاتی که (اکثرا به حق) چون یکنواختی و استاندارد نثار طرح بیمازستان می شوند و تنها دفاع این است که بگوییم پاسخگویی به نیازهای عملکردی ما را مجبور به ایجاد چنین طرحهایی نموده است.

با وجد این هنوز راه حلهای ابتکاری با توجه به احتراز شبیه سازی و یا نادید گرفتن نیازهای عملکردی وجود دارند . طراحی بیمارستان در نظر علمی باید از کارایی عملی برخوردار شود .

عملکردی وجود دارند . طراحی بیمارستان از نظر علمی باید از کارایی عملی برخوردار شود .البته باید به تقدم و تاخر در این جمله دقت شود که این مطلب از مقاصد و اهداف ما در طراحی بیمارستان بوده است .

پروژه طرح مرکز بهداشتی و درمانی شهری طراحی بیمارستان

کلیات بیمارستان : هزینه های مربوط به ساخت یک بیمارستان، بسیار بالا است. بنابراین، مدیریت پروژه و طراحی مجموعه ضروری است. به حداقل رساندن هزینه های پروژه و کارکنان باید یک اولویت باشد.

طراحی پروژه باید در برگیرنده مشاوره های فشرده با مشتریان، پزشکان، مهندسین معمار، طراحان و کارشناسان بیمارستانی در طول مراحل اولیه باشد تا خطر تصمیمات نامطلوب سرمایه گذاری و افزایش ناخواسته هزینه های عملیات را از میان بردارد.

پس از طراحی شکل کلی پروژه، مرحله طراحی ساختمان که تعیین کننده سازه و شکل بیمارستان و نیز تدارکات خدمات و سیستم های مهندسی و جزییات امکانات و تجهیزات پزشکی است مورد نیاز می باشد.


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما