پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 96
  • بازدید دیروز : 778
  • بازدید کل : 2361229

آموزش نرم افزار کامسول شبیه سازی جریان روغن در یاتاقان


آموزش نرم افزار کامسول شبیه سازی جریان روغن در یاتاقان

آموزش نرم افزار کامسول شبیه سازی جریان روغن در یاتاقان

این آموزش دارای pdf توضیحات با ۳۰ صفحه و پاورپوینت ارائه ۱۰ صفحه ای همراه با شبیه سازی های انجام شده با نرم افزار می باشد.

نرم‌افزار تجاری COMSOL Multiphysics یک مجموعه کامل شبیه‌سازی است که در سال های اخیر وارد بازار شده است و قادر است معادلات دیفرانسیل سیستم های غیر خطی را توسط مشتق های جزئی به روش المان محدود (FEM) در فضاهای یک، دو و سه بعدی حل نماید.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان طراحی و شبیه‌سازی پروژه‌های مهندسی برق، مکانیک، علوم زمین، شیمی، فیزیک، نجوم و کوانتوم را انجام داد.

نرم‌افزار همچنین این امکان را به کاربر می دهد که برای بررسی دقیق تر مدل، از چند ماژول مختلف (شیمیایی، الکتریکی، مکانیکی، الکترومغناطیسی و ...) به صورت همزمان استفاده کند.

آموزش نرم افزار کامسول شبیه سازی جریان روغن در یاتاقان

قابلیت هایی از این دست، این نرم افزار را به یک شبیه ساز عددی قدرتمند تبدیل کرده است که می تواند شبیه سازی را با در نظر گرفتن تمام پدیده های مؤثر بر مدل انجام دهد. همچنین این نرم افزار امکان تعامل با نرم‌افزارهای مهندسی مانند MATLAB، CATIA،SolidWorks و AutoCAD را دارد.

وجود کلمه Multiphysics در عنوان این نرم افزار مبین این است که دامنه وسیعی از ماژول های فیزیکی، شیمایی، الکتریکی و ... را شامل می‌شود.

در این شبیه سازی از دو فیزیک جریان فیلم نازک و انتقال حرارت در سیال استفاده شده است. فیزیک جریان فیلم نازک قادر است از طریق معادله رینولدز اصلاح شده سرعت و فشار جریان آرام سیال بین دو صفحه با فاصله کم را محاسبه کند. همچنین در فیزیک انتقال حرارت در سیال نیز دمای فیلم روغن با استفاده از معادله انرژی و با در نظر گرفتن ترم های جابجایی (به واسطه سرعت سیال) و هدایت (به واسطه رسانایی حرارتی سیال) محاسبه می شود.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 8,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما