پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 728
  • بازدید دیروز : 778
  • بازدید کل : 2361861

شبیه سازی دینامیکی سیستم تعلیق کنترل کننده PID با استفاده از الگوریتم ژنتیک


شبیه سازی دینامیکی سیستم تعلیق کنترل کننده  PID با استفاده از الگوریتم ژنتیک

 

این شبیه سازی برای چندین سال قبل می باشد و ممکن از با توجه به بروزرسانی نرم افزار متلب برای شما قابلیت اجرا را نداشته باشد

 

 

 

پس در خرید خود دقت کنید

 

 

 

 

 

شبیه سازی دینامیکی سیستم تعلیق کنترل کننده PID با استفاده از الگوریتم ژنتیک

تعداد صفحات : ۲۷

تعداد اسلاید ها : ۷

این پروژه دارای توضیحات کامل بصورت PDF و PowerPoint به همراه کد های شبیه سازی شده و مقالات مربوطه می باشد.

سیستم تعلیق

امروزه راحتی سرنشینان و پایداری اتومبیل مهم ترین هدف سازندگان خودرو است. یکی از مهم ترین عوامل راحتی سرنشینان، جلوگیری از انتقال ارتعاشات حاصل از محیط خارج به سرنشینان است.

این ارتعاشات می تواند ناشی از عوامل متعددی مانند ترمز کردن، حرکت در پیچ و ناهمواریهای جاده و .... باشد.

الزامات انتخاب و نوع کنترل کننده

در جایی که به افزایش سرعت پاسخ سیستم علاقه مند باشیم و عکس العمل سریع سیستم مهمتر از رفتار­های دیگر آن باشد، از کنترل­ کننده PID استفاده می­شود.

در حالی که هم سرعت پاسخ دهی و هم اصلاح خطای ماندگار در این پروژه اصلاح خواهند شد، بنابراین کنترل­کننده PID انتخاب شده است.

شبیه سازی دینامیکی سیستم تعلیق کنترل کننده PID با استفاده از الگوریتم ژنتیک

الزامات کد الگوریتم تکاملی ژنتیک

یکی از مسایل روز دنیا استفاده بهینه سیستم می باشد ولی به دلیل نبود تابع پیوسته نمیتوان از روش های کلاسیک استفاده کرد و برای بهینه سازی و مینیمم کردن تابع هزینه از الگوریتم ژنیتک استفاده می شود.

آنچه در این کد خواهید آموخت

۱) کنترل کننده های طراحی شده با الگوریتم ژنتیک پایداری اتومبیل را روی سطح جاده افزایش داده است.

۲) همچنین کنترل کننده های طراحی شده با الگوریتم ژنتیک جابجایی نسبی اتومبیل بهبود داده است.

۳) تغییرات زاویه پیچ نامطلوب است که کنترل کننده ها مخوصا PI این مسئله را بهبود داده اند.

۴) کنترل کننده PI مقادیر مطلوبی را می دهد و نسبتا در صنعت زیاد استفاده می شود

۵) مینیمم کردن شتاب عمودی وارد بر خودرو بر اساس تابع هزینه و بدست آوردن مقادیر بهینه آن با استفاده از الگوریتم ژنتیک میتوان اشاره نمود

شبیه سازی دینامیکی سیستم تعلیق کنترل کننده PID با استفاده از الگوریتم ژنتیک

 

 

این شبیه سازی برای چندین سال قبل می باشد و ممکن از با توجه به بروزرسانی نرم افزار متلب برای شما قابلیت اجرا را نداشته باشد

 

پس در خرید خود دقت کنید

 

 

قسمتی از شبیه سازی و نتایج

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 50,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 490

برچسب های مهم

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما