پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 723
  • بازدید دیروز : 665
  • بازدید کل : 2361078

دانلود پروژه انواع حفاطت ژنراتور در شبکه قدرت


دانلود پروژه انواع حفاطت ژنراتور در شبکه قدرت

دانلود پروژه انواع حفاطت ژنراتور در شبکه قدرت

تأسیسات الکتریکی مانند شبکه های انتقال انرژی، ژنراتورها، ترانسفورماتورها و تجهیزات برقی دیگر در اثر نقصان عایق بندی و یا تضعیف استقامت الکتریکی، دینامیکی و مکانیکی آن در مقال ولتاژهای ضربه ای پیش بینی نشده و همچنین در اثر ازدیاد بیش از حد درجه حرارت دچار خطاهائی می شود که اغلب موجب قطع انرژی الکتریکی می گردد.

این خطاهای الکتریکی ممکن است به صورت اتصال کوتاه، اتصال زمین، پارگی و قطع شدگی هادی ها و خرد شدن و شکستن عایق ها و غیره ظاهر شود.

قطعات و وسائلی که دچار چنین خطاهائی می شوند باید بلافاصله از شبکه ای که آنرا تغذیه می کند جدا شوند تا از ازدیاد و گسترش خطا و از کار افتادن بقیه قسمت های سالم شبکه جلوگیری گردد. طراحی شبکه انتقال انرژی باید به گونه ای باشد که از یک پایداری و ثبات قابل قبولی برخوردار باشد.

با توجه به اینکه قطع برق در مراکز صنعتی می تواند موجب زیان های جبران ناپذیری شود، باید تدابیری بکار برده شود که برق مصرف کننده ای که در اثر بروز عیب فنی از شبکه قطع شده است در کوتاهترین زمان ممکن مجدداً تأمین گردد.

در موقع پیش آمدن خطا در محلی از شبکه برق، وظیفه رله آنستکه متجه خطا شده، آنرا ردیابی کرده، آنرا بسنجد و دستگاههای خبری را آماده و یا در صورت لزوم خود رأساً اقدام نموده و باعث قطع مدار الکتریکی شود.

اگر خطا خطرناک باشد مصلحت در این است که فقط همان دستگاه با قسمتی از سیم و دستگاه معیوب شده از مدار جدا شده و قسمت های بدون عیب دیگر شبکه تا موقعی که خطائی آنها را تهدید نمی کند بدون قطع برق بکار خود ادامه دهند.

این نوع حفاظت، حفاظت موضعی یا محلی و یا حفاظت سلکتیو گفته می شود. حفاظت موضعی تنها به انتخاب صحیح وسیله حفاظتی بستگی ندارد بلکه به طرز توزیع و سیستم انتقال نیروی برق نیز بستگی دارد.

 

فهرست :

مقدمه
فصل اول – مقدمه ای بر حفاظت الکتریکی
فصل دوم – اصول و طرز کار رله های حفاظتی
فصل سوم – شناخت اتصالی ها در ژنراتور
فصل چهارم – حفاظت ژنراتور در قبال خطاهای سیم پیچ استاتور
فصل پنجم – حفاظت زنراتور در قبال خطاهای سیم پیچ تحریک
فصل ششم – حفاظت زنراتور در قبال خطرات خارجی

 

 


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما