پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1136
  • بازدید دیروز : 2059
  • بازدید کل : 2396338

دانلود شبیه سازی سیمولینک ماشین آسنکرون سه فاز


دانلود شبیه سازی سیمولینک ماشین آسنکرون سه فاز

دانلود شبیه سازی سیمولینک ماشین آسنکرون سه فاز

ماشین آسنکرون همواره یکی از مهمترین عناصر شبکه قدرت بوده و نقش کلیدی در تولید انرژی الکتریکی و کاربردهای خاص دیگر ایفاء کرده است. در این آموزش شبیه سازی گام به گام یک موتور آسنکرون سه فاز را در محیط سیمولینک متلب با هم خواهیم دید.

از مرحله انتخاب المانها، منبع سه فاز تغذیه، رمپ تحریک موتور، تا گرفتن خروجی های سرعت و توان همراه با ولتاژ و جریان این موتور آسنکرون سه فاز در یک مدار طراحی شده بررسی و نمایش داده می شود.

موتورهای آسنکرون AC پرکاربردترین ترین موتورهایی هستند که در سامانه های کنترل حرکت صنعتی و همچنین خانگی به کار گرفته می شوند.طراحی ساده و پایدار , بهای ارزان , هزینه نگه داری پایین و اتصال آسان و کامل به یک سرچشمه نیروی AC برتری های بنیادی موتورهای القایی AC هستند. انواع گوناگونی از موتورهای القایی AC در بازار هست.موتورهای گوناگون برای کارهای گوناگونی شایسته اند.با اینکه طراحی موتورهای واداشتیی AC آسانتر از موتورهای DC است , ولی کنترل سرعت و گشتاور در انواع مختلف موتورهای القایی AC نیازمند دریافتی ژرفتر در طراحی و ساخت این نوع موتورهاست.

 

این شبیه سازی برای چندین سال قبل می باشد و ممکن از با توجه به بروزرسانی نرم افزار متلب برای شما قابلیت اجرا را نداشته باشد

 

پس در خرید خود دقت کنید

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما