پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 137
  • بازدید دیروز : 778
  • بازدید کل : 2361270

دانلود پروژه شبیه‌ سازی ساختارهای هیبریدی پیل سوختی به منظور ارتقاء سرعت دینامیکی با نرم افزار MATLAB


دانلود پروژه شبیه‌ سازی ساختارهای هیبریدی پیل سوختی به منظور ارتقاء سرعت دینامیکی با نرم افزار MATLAB

دانلود پروژه شبیه‌ سازی ساختارهای هیبریدی پیل سوختی به منظور ارتقاء سرعت دینامیکی با نرم افزار MATLAB

 

پروژه مدل کردن و شبیه‌سازی ساختارهای هیبریدی پیل سوختی به منظور ارتقاء سرعت دینامیکی آن در هنگام استفاده الگوریتم ماکزیمم توان با استفاده از نرم افزار MATLAB و به همراه فیلم آموزشی نرم افزار MATLAB

 

این پروژه دارای کدهای برنامه نویسی شده با نرم افزار متلب + فایل توضیحات و نتایج کار بصورت pdf

تعداد صفحات توضیحات: 51

فرمت: pdf

برنامه نویسی: نرم افزار متلب

 

در این پروژه روند شبیه­‌سازی دینامیکی و استاتیکی پیل سوختی و طراحی سیستم ترکیبی پیل سوختی در نرم‌افزار سیمولینک MATLAB ( متلب ) مورد بررسی قرار گرفته است. در ابتدا، یک مدل دینامیکی غیر خطی و چند ورودی-چند خروجی (MIMO) از پیل سوختی PEM با استفاده از مدارات الکتریکی ارائه شده است. اثرات بار جفت لایه و خصوصیات ترمودینامیکی داخلی پیل سوختی در مدل مد نظر قرار گرفته است. پاسخ مدل در هر دو حوزه حالت ماندگار و حالت گذرا با استفاده از پاسخ‌های آزمایشگاهی یک پیل سوختی PEM 500 واتی معتبرسازی و تصدیق شده است. این مدل می‌تواند در مطالعات مرتبط با کنترل پیل سوختی PEM مورد استفاده قرار گیرد. در مرحله دوم، الگوریتم ماکزیمم توان بر روی پیل سوختی پیاده‌سازی شده است. برای اعمال این الگوریتم از روش اغتشاش و مشاهده (P&O) استفاده شده است. با استفاده از این روش می­‌توان پیل سوختی را در نقطه‌­ای که بیشترین توان ممکن را تولید می­‌کند قرار داد. در نتیجه راندمان پیل سوختی افزایش می‌یابد و این امر باعث جذابیت پیل سوختی از نقطه نظر اقتصادی می­‌شود. نتایج حاصل از شبیه‌سازی نشان دهنده تاثیر بسزای این الگوریتم بر روی کار پیل سوختی است. در انتها، با توجه به دینامیک ذاتی کند پیل سوختی، ادوات ذخیره­ ساز قدرت کمکی اضافی شامل ابرخازن و باتری به منظور بهبود عملکرد سیستم در حالت گذرا مورد استفاده قرار گرفته­‌اند. استفاده از ابرخازن و مبدل دو جهته می‌­تواند یک راه حل ممکن برای مشکل دینامیک کند سیستم پیل سوختی باشد. در این پروژه سیستم ترکیبی شامل پیل سوختی PEM، باتری و ابرخازن، با استفاده از نرم افزار MATLAB ( متلب ) طراحی و شبیه‌سازی شده است. نتایج حاصل از شبیه‌سازی نشان‌دهنده پاسخ مطلوب سیستم در حالت ماندگار و گذرا است.

 

سیستم پیل سوختی با توجه به بهره­‌وری انرژی بالا، انتشار اکسیدهای نیتروژن و گوگرد بسیار پایین، تولید صدای بسیار پایین و پاکی انرژی تولید شده، به عنوان یکی از نویدبخش‌­ترین منابع انرژی در نظر گرفته می­‌شود.

قابل حمل بودن مولدهای کوچک پیل سوختی، راندمان بالا و قابلیت استتار به علت حرارت پایین و تولید صدای ناچیز باعث جذابیت آن برای کاربردهای نظامی شده است

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 85,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 574

برچسب های مهم

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما