پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 479
  • بازدید دیروز : 778
  • بازدید کل : 2361612

دانلود پاورپوینت موتور های بدون جاروبک DC


دانلود پاورپوینت موتور های بدون جاروبک DC

دانلود پاورپوینت موتور های بدون جاروبک DC

 

تعداد اسلاید : 99

فرمت : PPT

 

موتور BLDC در مراجع مختلف دارای تعاریف متفاوتی می باشد.استاندارد انجـمن مـلی سـازندگان تجـهیزات الکـتریکی (NEMA) , موتور BLDC را اینگونه تعریف می نمایند: یک موتور بـدون جاروبک , ماشین دوار خودسنکـرونی اسـت که دارای روتـور مغناطیسی دائـم بوده و از موقعیتهای مشخصی از شافت دوار روتور ,جهت کموتاسیون الکترونیکی استفاده می شود. ایـن موتور می توانـد به همـراه درایوهای الکتورنیک مربوطه به صورت مجتمع باشد یا اینکه موتور از درایو مربوط جدا باشد. 

 موتورهای DC در کاربرد هایی که منبع DC به راحتی در دسترس است استفاده می شود. اما در موتورهای کوچک وسریع به دلیل وجود جرقه و فرسودگی جاروبک تلفات زیاد بوده و نیاز به تعمـیر و نگـه داری هم بیشتر است. همچنین در محیط با دمای بالا قابل استفاده نبودند. در تمام این حالات نیاز به موتور DCکوچک و سریعی بود که اطمینان بالا،نویز کم و عمر طولانی داشته باشد. بدین ترتیب نیاز به موتورهای DC بدون جاروبک افزایش یافت.

تاريخچه موتورهاي بـدون جاروبك (brushless) به بيش از نيم قرن پيـش بازمي گردد اما تنها در طول دو دهه است كه به سيستمهاي عملي موثر و ارزشمندي تبديل شده اند. از مهمترين عواملي كه به افزايش محبوبيت اين نوع محرك منجر گرديده مربوط به بهبودهايي است كه در زمينه مواد آهنربايي , كاهش قيمت مدارهاي مجتمع و ساخت كليدهاي الكترونيك قدرت ولتاژ بالا ایجاد شده است.

 

فهرست مطالب:

فیلم ها
 
 

 

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما