پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 578
  • بازدید دیروز : 778
  • بازدید کل : 2361711

دانلود پروژه کیفرشناختی جزای نقدي در قانون مجازات اسلامی


دانلود پروژه کیفرشناختی جزای نقدي  در قانون مجازات اسلامی

دانلود پروژه کیفرشناختی جزای نقدي در قانون مجازات اسلامی

 

تعداد صفحات: 206

فرمت: word

 

امروزه جزاي نقدي در سایه مطالعات جرمشناختی و کیفرشناختی بیش از پیش مورد توجه محققـان حقـوقجزا و سیاست گزاران کیفري قرار گرفته است. از زمـان تـصویب قـانون مجـازات اسـلامی در سـال 1375 نیـزاستفاده از جزاي نقدي در کشور ما دامنه وسیع تري یافته است. این تحقیق تلاش کـرده اسـت بـه پاسـخ ایـن مسأله اساسی بپردازد که بسترهاي فقهی و مبانی کیفرشناختی در تقنین، تعیین و اجراي مجازات جزاي نقدي در قانون مجـازات اسـلامی ایـران چیـست ؟ نتـایج تحقیـق حـاکی از آن اسـت کـه قانونگـذار ایـران در سـایهدستاوردهاي مکاتب سزاگرایی و فائده گرایی در تقنین مجازاتهاي تعزیـري و بازدارنـده در بـاب پـنجم قـانونمجازات بیشتر بر حبس تأکید نموده است. با این همه رویکرد قانونگذار به ویژه با توجه به قانون جدید مجازات اسلامی مصوب 1392 و مقررات جزایی پراکنده در خصوص جرایم اقتصادي مانند قاچاق کالاو ارز یا مواد مخدرحاکی از روي آوردن به تقنین گسترده جزاي نقدي به عنوان مجازات اصلی و تکمیلی است و در آن به ظرفیت جزاي نقدي در بازدارندگی توجه بیشتري مبذول گشته است و از این رو در سایه دستاوردهاي نظریـه تحلیـل اقتصادي حقوق و مکتب دفاع اجتماعی به توسعه تقنین جزاي نقدي اقدام نموده است.

در تعیین و اجراي جزاي نقدي به نظر میرسد قانونگذار توجه چندانی به نظریات جـرم شناسـانه نداشـته و ازحیث مقابله با مجرمین به عادت (تکرار جرم) و حبس بدل از جزاي نقدي با انتقاداتی مواجه است

 

فصل اول - تعاریف و مفاهیم

فصل دوم زمینه هاي کیفرشناختی در تقنین مجازات جزاي نقدي

 فصل سوم- مبانی کیفرشناختی تعیین و اجراي مجازات جزاي نقدي

 

 


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 639

برچسب های مهم

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما