پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 338
  • بازدید دیروز : 1262
  • بازدید کل : 2388004

دانلود تحقیق میزان نگرش مدیران و کارکنان نسبت به اهداف و مفاهیم سیستم مدیریت کیفیت جامع در بیمارستانها


>p>فرمت فایل: ورد - Word Image result for word 

 

( -- قابل ویرایش 

 

تعداد صفحه : 183
1-1- مقدمه: پيچيدگيهاي سازمانهاي امروزي تشريح آنان را تاحدودي دشوار کرده است.افزايش تلاطم هاي محيطي، فضاي تغيير وتحول دگرگوني وعدم اطمينان رافراهم آورده است و سازمانها را به توانائيهاي جديدوطرحي نودرافكندن مي خواند(1). هم اكنون براي بهره جويي ازتغييرات محيط پوياي جهان مديريت باتمام قدرت پاي به عرصه حيات گذارده وبراي پاسخ به چالشهاي محيطي وغيرمحيطي به جستجوي شيوه هاي نووجديد پرداخته است ( 2 ). يكي ازتحولات عمده واساسي كه در مديريت شكل گرفته تحول در نگرش به سازمان است(3). تاقبل ازچنددهه پيش تصورمي شد كه سازمان ها ابزارهاي عقلايي براي ايجاد هماهنگي وكنترل افراد درتحقق اهداف بوده كه داراي سطوح عمودي ازبخشها ، قسمتها وواحدها مي باشد كه مبتني برروابطي ازقدرت هستند؛اما توجهي كه امروزه مديران ما نسبت به مسائل انساني وپيشرفت درسايه رضايت كاركنان ومشتريان ابراز مي دارندهمگي نشانگر يك حركت بزرگ درراستاي استقرارفرهنگ كيفيت درسازمانهاست(4). استقرارفرهنگ كيفيت خود از انتخاب آگاهانه يك فلسفه مديريتي مناسب با شرايط سازمان شروع مي شود.تنها انتخابي درست وتؤام با باور مي تواند انرژي لازم را براي جهت گيريهاي جديد سازمان آزاد کند(5 ). مديريت كيفيت جامع يا مديريت كيفيت فراگير(تي . كيو .ام)ازجمله اين روشها براي ارتقاي كيفيت محصولات وخدمات در سازمانهاي توليدي وخدماتي است. مديريت كيفيت جامع بهبودي درروشهاي سنتي انجام كار و فني اثبات شده براي تضمين كيفيت محصولات وخدمات وكاهش هزينه هاي زائد محسوب مي شود(6). اين رويكرد با داشتن اركان فلسفي واصول ساده وقابل درك و فراهم کردن يك بستر طبيعي شايد از بهترين گزينه ها در پيش روي مديران باشد(5). سه ركن مهم فلسفه مديريت كيفيت جامع يعني مشتري محوري ،فرايندگرايي وارتقاي مستمرفرايندها هم درراس وهم درقاعده سازمانهاقابل درك واجرا است(5 ).اين شيوه جديد مديريتي دربيمارستانهاي كشورما با توجه به گستردگي خدمات بهداشتي درماني دربخش سلامت و افزايش بي سابقه هزينه اين خدمات و به خصوص بالارفتن انتظارات و خواستهاي مشتريان اين سازمانها براي دريافت خدماتي هرچه مطلوبتر و با

قسمتی از محتوی متن پروژه میباشد که به صورت نمونه ، بعد از پرداخت آنلاین در فروشگاه فایل آنی فایل را دانلود نمایید .

  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »


مبلغ قابل پرداخت 9,150 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 285

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما