پروژه 24

پروژه 24

دانلود پروژه و حل تمرین و گزارش کارآموزی و تحقیق و مقاله و جزوه و کتاب

نظرسنجی سایت

رشته تحصیلی شما؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 533
  • بازدید دیروز : 1360
  • بازدید کل : 2380996

دانلود پروژه تهیه شبکه با سازمان متحرک سیلندر -پیستون با استفاده از نرم افزار ICEM


دانلود پروژه تهیه شبکه با سازمان متحرک سیلندر -پیستون با استفاده از نرم افزار ICEM

دانلود پروژه تهیه شبکه با سازمان متحرک سیلندر -پیستون با استفاده از نرم افزار ICEM

 

تعداد صفحات: 60

فرمت توضیحات: PDF

زبان برنامه نویسی: ICEM

حوزه تخصصی: شبکه سه بعدی

 

تهیه شبکه محاسباتی برای تحلیل‌های دینامیک سیالاتی از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از نرم‌افزارهای توانمند در زمینه تهیه شبکه محاسباتی نرم‌افزار ICEM CFD از زیر مجموعه‌های نرم‌افزار ANSYS می‌باشد. از قابلیت‌های مهم این نرم افزار امکان تهیه شبکه از انواع فایل هندسه (از جمله STL)، تهیه شبکه برای هندسه‌های پیچیده، تهیه شبکه هگزا و قابلیت خروجی گرفتن برای اکثر نرم‌افزارهای تحلیل CFD و نیز FEV می‌باشد. در این ژورنال فایل، روش تهیه شبکه متحرک یک سیلندر پیستون برای استفاده در نرم افزار KIVA3V که یکی از نرم‌افزارهای منبع باز تحلیل جریان و احتراق می‌باشد، آموزش داده شده است. خواننده با پیروی از دستورالعمل ارائه شده، می‌تواند شبکه‌های مشابهی را برای استفاده در نرم‌افزارهای تحلیلی دیگر، با اعمال تغییرات کوچک در نحوه خروجی گرفتن، تهیه نماید.

 

موتورهای احتراق داخلی پیشرفته هندسۀ پیچیده ای دارند که شامل اشکال پیچیدۀ سرسیلندر، پیستون، دریچه ها و راهگاهها می باشد. علاوه بر این، در این موتورها حرکت پیستون و دریچه ها نیز مطرح است. شبکۀ محاسباتی باید دارای کیفیت معقول برای تمامی مراحل چرخۀ محاسباتی باشد. به دلیل پیچیدگی هندسۀ موتورهای احتراق داخلی ( پیستون متحرک و دریچه‌های زاویه دار، شکل پیچیدۀ سرسیلندر، پیستون و کاسۀ پیستون و ...) تولید شبکه برای استفاده در برنامۀ KIVA3V کار پیچیده‌ای محسوب می‌شود. در حال حاضر برنامه‌های کمی قابلیت تولید شبکه را برای استفاده در برنامۀ KIVA3V دارند که از آن جمله می توان به ICEM CFD و پیش پردازندۀ KIVA اشاره کرد.

معادله بندی برنامۀ KIVA3V بر پایۀ مختصات کارتزین است و از شبکه‌های با سازمان استفاده می‌کند. تولید شبکه‌های باسازمان برای هندسه‌های ساده ( مجاری دو بعدی، لوله های مستطیلی و ... ) بسیار ساده است. در حالیکه تولید این نوع شبکه برای هندسه های پیچیده (مانند موتورهای احتراق داخلی) و تحلیل‌های گذرا، برای استفاده در برنامۀ KIVA3V کاری بسیار مشکل است و نیازمند صرف وقت بسیاری می‌باشد. تقریباً تمامی نرم‌افزارهای تولید شبکه از روش زمان بر سعی و خطا استفاده می‌کنند. در حال حاضر تعداد محدودی نرم‌افزار قابلیت تولید شبکه برای استفاده در برنامۀ KIVA3V را دارا هستند: K3PREP (که در بستۀ برنامۀ KIVA موجود است)، G-Smooth و Ansys ICEM CFD.

 

 

 

دانلود در ادامه ...


مبلغ قابل پرداخت 38,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 898

برچسب های مهم

در صورت هرگونه مشکل و مغایرت در دانلود فایل ها به پشتیبانی سایت مراجعه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما